Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.01.2012 21:35 - Джони Деп
Автор: svetkavica99 Категория: Други   
Прочетен: 235 Коментари: 0 Гласове:
1



 От седем години и нещо Джони живее с приятелката си Ванеса Паради.Двамата имат две деца.* 

*Понякога Джони се връща в ролята на Уили Уонка, за да забавлява своите деца.* 

Когато почукаш на хотелската врата на Джони Деп, можеш да очакваш отворени обятия. Джони те посреща с усмивка и, ако започнес "Господин деп", те прекъсва веднага : "Наричай ме Джони". Изглежда концентриран и изпълнен с любопитство към предстоящия разговор. Ръцете са му изящни и нежни, ръце на човек на изкуството. Ухае хубаво - на сладък жасмин, и обича да се смее. В поведението му няма и следа от самовлюбеност. Точно обратното - Джони обича повече своите фенове. Суперзвездата, която днес притежава замък във Франция и собствен остров на Бахамите, никога няма да забрави тежката борба за успех в Холивуд. Но днес Дфони е щастлив и въпреки възрастта си, все още се чувства дете. Просто е разбрал, че така се живее много по-добре. Изживява детската си мечта с всяка следваща роля, с всеки следващ ден. "Всеки ден мога да се обличам в различен костюм" - радва се той. Потрива ръце и разтърсва галава, като че ли иска сам да се обеди, че всичко това е действителност. После се усмихва, намигва бързо и е готов да отговаря на въпроси: 


Какво е чувството да имаш толкова много почитатели? 
Джони: Невероятно!Чувствам се поласкан!Особено много се радвам, когато на срещите с феновете идват и малки деца.Може би те усещат, че в сърцето си аз също съм дете. 


Откъде идва това? 
Джони: Просто съм такъв.Но се дължи и на двете ми деца.Хората казват, че децата те поддържат млад.Толкова е хубаво да си до тях, когато учат нещо ново и изживяват фантазиите си... 


Джак Спароу притежава притежава компас, който показва пътя към това, което сърцето най-силно желае.Накъде би посочила стрелката му в твоя случай? 
Джони: Към моето семейство, приятелката ми Ванеса и децата ни Лили-Роуз и Джак - не мога без тях.Те ми спасиха живота.Благодарение на тях осъзнах мястото ми на този свят. 


Играеш ли понякога роли, за да забавляваш децата си? 
Джони: С дъщеря ми играем с кукли Барби, а със сина ми лудеем навън.Понякога ме карат да говоря като Джак Спароу или Уили Уонка от "Чарли и шоколадовата фабрика".Истинският герой у нас обаче е Спайдърмен! 


Спайдърмен? 
Джони: Да! Синът ми е абсолютно очарован от този герой.По цял ден ме обстрелва с паяжини.Но все още отказвам да се облека в чорапогащи заради него. (Смее се)




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: svetkavica99
Категория: Забавление
Прочетен: 10331
Постинги: 8
Коментари: 0
Гласове: 3
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930